fbpx

Herken je jezelf hierin?

  • Heb je al alles geprobeerd maar blijft je huis maar niet opgeruimd?
  • Geraak je gefrustreerd alleen al bij het zicht van al die papieren en administratie?
  • Besef je dat je te veel spullen hebt, maar blijf je het lastig vinden om keuzes te maken of je iets zal bijhouden of weg doen?
  • Lukt het je niet om gemotiveerd te blijven tijdens het opruimen en ben je benieuwd hoe je dit het beste kan aanpakken?
  • Loopt de planning van taken en activiteiten steeds in het honderd?
  • Puilt je kleerkast uit met kleren die je eigenlijk toch niet meer draagt?
  • Heb jij een bergruimte/zolder/garage die maar niet op orde geraakt?

Misschien heb je wel zin om zelf aan de slag te gaan maar heb je een extra duwtje in de rug nodig of een paar praktische tips & tricks van een expert die je snel op weg zetten?

Dan is een adviesgesprek zeker iets voor jou!

Wat je krijgt

  • Een gesprek van 1,5 uur online of aan huis
  • Tips en tricks om zelf gemotiveerd aan de slag te gaan zonder mijn hulp
  • Advies en coaching bij het opruimen en organiseren van spullen, administratie en tijdsindeling (planning en routines)
  • Analyse van jouw knelpunten en bespreken van een plan op maat
  • Gratis nazorg: korte eenmalige opvolging per telefoon of e-mail

Jouw investering

  • Online gesprek: 60 euro
  • Gesprek aan huis: 89 euro

Niet inbegrepen

  • Bij het gesprek aan huis: verplaatsingsvergoeding van 0,37 euro/km (vanaf 20 km buiten Schelle)
  • Extra uren aan 60 euro/uur (vanaf begonnen kwartier)

(Kleine onderneming onderworpen aan de vrijstellingsregeling van belasting. BTW niet toepasselijk.)

Ja, ik wil zelf aan de slag! Ik boek nu mijn adviesgesprek!

Getuigenissen

“Barbara, je bent iemand die rust uitstraalt. Klanten gaan dit, samen met je inzicht en structuur, zeker appreciëren. Proficiat met dit mooie resultaat. Veel succes!”

Docent opleiding Professional Organizer

“Barbara hielp mij verhuizen en zorgde ervoor dat dit zeer efficiënt verliep. Ze hielp me onder andere ontspullen zodat ik geen spullen verhuisde die ik al jaren niet meer bekeken had.”

Laurine Peeters

“Na de opruimsessie kon ik snel het document terug vinden dat ik die dag nodig had!
Barbara is een superhulp!”

Klant opruimen administratie – Puurs

“Barbara heeft mij al veel geholpen met haar tips. Wegens gezondheidsproblemen en een moeilijke periode waar ik nu in zit, helpen haar tips mij om mijn huishouden beetje bij beetje terug op te nemen. Bedankt!”

Volger op Facebook

“Sommige taken kosten een heel kleine moeite en leveren toch een groot resultaat op!
Origineel en persoonlijk concept!
Je krijgt stap voor stap tips en methodes aangereikt waarmee je aan de slag kunt om het dagelijks leven en jouw huis(houden) in goede banen te leiden.
Je voelt dat je er niet alleen voor staat.”

Lindsy – Deelnemer 12 routines

“Dat doe je super!
Dikke merci!”

Kathleen – Review online adviesgesprek

“Als je het bos door de bomen niet meer ziet in je huishouden en je het hoofd amper boven water kan houden, dan is dit zeker een aanrader!

Toen ik me inschreef, hoopte ik dat ik eindelijk een plan zou hebben met routines om mij wat meer rust en duidelijkheid te geven. En die verwachtingen zijn zeker en vast uitgekomen! De 12 routines kan ik rustig toepassen en ze zorgen bij mij echt voor rust.

Ook al komen ze elke week (wat ik wel handig vond), je kan het op je eigen ritme doen, het stap voor stap doen. Die kleine stapjes maakte het haalbaar.”

Annelies – Deelnemer 12 routines

“Toen ik begon aan het 12 routine-programma was ik heel benieuwd.
Alle routines waren zeer duidelijk en ik herkende mij in vele situaties.
Ik merkte dat kleine beetjes ook helpen en dat door de routines alles makkelijker te organiseren is, ook als de gezondheid eens niet mee wil.
Het routine-programma viel beter mee dan verwacht en ik zou het zeker aanraden!

Hilde – Deelnemer 12 routines