fbpx

Wat ik kan doen voor jou

Ontspullen

Sorteren en selecteren van ‘overbodige spullen’ om wat daarna overblijft een vaste plek te geven

Op orde zetten administratie

Sorteren, ordenen en archiveren van je administratie, zodat je daarna zelf alles op een eenvoudige en duidelijke manier kan bijhouden

Plannen

Opstellen van schema’s, planningen en stappenplannen (zoals was- en sorteerschema, weekplanning, eetschema’s, …)

(Her)organiseren

Zorgen voor een praktische en efficiënte indeling van jouw spullen

Organiseren administratie

Een eenvoudig systeem uitwerken om de dagelijkse post te verwerken

Routines

Aanleren van routines

Voor wie?

Voor particulieren

Voor jong en oud, voor alleenstaanden of gezinnen, voor iedereen dus!

Of je net een baby hebt mogen verwelkomen in jullie gezin, of net op het punt staat te verhuizen van uw woning naar een woonzorgcentrum, in elke fase van het leven kan het advies en de begeleiding van een opruimcoach van nut zijn!

Kan jij (of een gezinslid) door een medische conditie (autisme, ADHD, ADD, CVS, rugpijn…) je maar een korte periode inspannen of concentreren? Geen probleem! Dan passen we de sessie aan op jouw maat!

Zelfs mensen die van nature uit een sloddervos zijn, geregeld uitstelgedrag vertonen of het ontzettend druk hebben, iedereen kan leren opruimen (in zijn huis of in zijn leven). En dat zal iedereen meer rust, tijd en levenskwaliteit geven.

Voor ondernemingen

Jouw bedrijf efficiënter maken en tijd en geld uitsparen? Het kan met het advies en de begeleiding van een Professional Organizer!

Samen met jou of jouw werknemers ga ik aan de slag om jouw administratie, stock, archief, werkplek of tijdsindeling aan te pakken. Een aangename werkplek zorgt voor een betere sfeer die zowel het personeel als jouw klanten positief zal beïnvloeden.

Indien ik aan de slag ga met één of meerdere van jouw werknemers breng ik nadien verslag uit aan u, zodat u weet wat de aandachtspunten zijn en waar er eventueel nog opvolging nodig zou kunnen zijn.

Niet gewoon druk bezig zijn, maar echt productief werken.

Tarieven

Voor particulieren

Kennismakingsgesprek: 85 euro/uur
Sessie: 55 euro/uur
Verplaatsingsvergoeding: 0,35 euro/km (vanaf 20 km buiten Schelle)

Een kennismakingsgesprek duurt 1 uur, een sessie zo’n 3 à 4 uur, afhankelijk van uw wensen.
Indien u na het kennismakingsgesprek beslist om een sessie te boeken, vervallen de kosten voor het kennismakingsgesprek.

Personen met een erkenning van het VAPH kunnen met hun basisondersteuningsbudget (BOB) of persoonsvolgend budget (PvB) mijn diensten inkopen. Je kan dus met het ontvangen budget mijn hulp inschakelen.
Meer info: www.vaph.be

Geloof me vrij deze investering in meer structuur en routine op maat zal je meer rust geven en een huis om in thuis te komen.
Een verrijking van je leven!

Voor ondernemingen

Kennismakingsgesprek: 140 euro/uur
Sessie: 90 euro/uur
Verplaatsingsvergoeding: 0,35 euro/km (vanaf 20 km buiten Schelle)

Een kennismakingsgesprek duurt 1 uur, een sessie zo’n 3 à 4 uur, afhankelijk van uw wensen.

(Kleine onderneming onderworpen aan de vrijstellingsregeling van belasting. BTW niet toepasselijk.)